Monday, April 12, 2010

Tempahan Dibuka...Kek Coklat....!!

new pakaging...hehehe..ni plak yg terbaru..saiz MINI=RM1.50/pcs...minimun order 50pcs

Kek coklat...kiri SAIZ-'L' kanan SAIZ 'S'...L=rm20....S=rm10....murah sesangat...

ni topping nya...dicurahkan dgn coklat masak dan ditaburi oleh coklat rice....

zoom dekat...nampak moist...kek coklat kukus...sb tu nampak moist aje..

Salam untuk semua..
telah lama tak jenguk blog ni..aku betul2 sibuk...sibuk dgn perkara baru...taadaaa..!!!...nk introduce nie...aku skg dh jual kek coklat kukus...aku jual kepada dealer..or sesapa nk beli utk makan pun boleh....tp harga jual dgn dealer lainla..kalau sesapa nk jadi dealaer...add aku kt Fb..search je..imz.norzen...or email ke email aku..im_2912@yahoo.com..aku akan segera respon..okla..untuk pengenalan..ada juga la org tempah..ujung minggu lepas aku g antar untuk dealer aku kt area Putrajaya & Bangi...td area USJ...mintak2 la rezeki akan semakin bertambah..insyaallah...dgn sokongan family dan rakan-rakan...oklah ek...
ada sesapa nk join jadi dealer segerala contact aku yea..!!!..ok wassalam..


3 comments:

  1. menarik ni. nak nanti ly order ekk :)

    ReplyDelete
  2. wah..best kek tuh...
    dah lame nad xwat...
    hehehe....baguslah meniaga kan..
    bestnyer...

    ReplyDelete